A Zöldséges és a fejlemények





A Lecsós után íme a Zöldséges része a sajátkertnek. Azért csak most mutatom meg, mert bizony elég sok munkám volt benne, mire annyira elbontottam a régi szemétdombot, felástam, elgereblyéztem, és kiástam az "utakat". Az ágyásszegélyt még nem csináltam meg, de már tervben van. A szemétdomb használható része pedig a komposztálóban talált új otthonra.


Szóval ez a része lesz a kertnek az, ahol a zöldségek nagyját termeszteni szeretném. A három ágyásból jelenleg kettőt vettem használatba, a harmadikba majd nagydobosi sütőtök palánták kerülnek - azok jelenleg a miniüvegházban várnak a sorukra -, illetve ott van az ágyás végében a tárkonybokrom. 

Az ágyásokba került egy saját fejlesztésű, abszolút kísérleti zöldségkeverék, amiben van retek - 4-5 fajta -, répa - párizsi vásár, blondy és fekete -, pasztinák, édeskömény és cékla; spenót, rukkola, tépősaláta, koriander, borsó, kömény, kamilla, és virágkeverék, amiben van vasrózsa, törpe vasrózsa, őszirózsa és pénzvirág, na és persze jelölő növénynek retek, mert retekből sosem elég :) Szóval, innen is lesznek majd képek, ha bejön a dolog.


Viszont, hogy legyen valami "látványos" is, ma áskálódás közben észrevettem, hogy szépen sorban kibújtak a tökfélék, amiket 10 napja vetettem el, és a retek is kidugta az orrát, szóval valami zöldség majdcsak lesz :)

Gömbcukkini, ami reggel még nem volt kinn, de mire befejeztem a munkát, már áttörte a talajt

Cukkini

Spárgatök

Retek

Megjegyzések

Alíz, Erdélyből üzenete…
Nagyon ügyes vagy, Mandy! Gratulálok a kertedhez és az eddigi eredményekhez. :)
mandy tarragon üzenete…
Köszönöm, remélem lesz kézzel fogható eredmény is ezekből a növénykékből :)

Népszerű bejegyzések