Tésztavarázs - felkészülni!


A múlt héten  kaptam egy nagyon kedves levelet a T-Bálint Kiadótól. Arról érdeklődtek, hogy bemutatnám-e az olvasóimnak - azaz Nektek - pár sorban Michel Roux új könyvét. Természetesen igent mondtam a felkérésre, a könyv pedig ma meg is érkezett hozzám. 

Az első benyomásom róla abszolút pozitív, gyönyörű könyv, szépek a képek, és ahogy beleolvastam, egészen biztató és követhető receptek vannak benne. Most annyira lelkes vagyok, hogy este már sütni is fogok belőle - egyelőre még titok, hogy mit -, és a blogszülinapi tortához is találtam már egy receptet benne. 

Kis ízelítőnek íme a fülszöveg, receptekkel hamarosan jövök, a kiadónak pedig ezúton is köszönöm a megkeresést :)

"Csupa könnyen elsajátítható recept található ebben a nagyszerű gyűjteményben amely minden klasszikus tésztareceptet a lehető legegyszerűbben mutat be. A 3 Michelin csillaggal rendelkező csúcsséf, Michel Roux tudása a klasszikus francia iskolában csiszolódott és több mint 30 évnyi tapasztalattal és óriási gyakorlattal rendelkezik a tésztakészítés terén.
Minden fejezet egy meghatározott tésztafélére épül és ennek az alaptésztának az elkészítési technikáját lépésről lépésre mutatja be. Az ezt követő receptek az alaptészta különböző felhasználási módozatainak a lehetőségét ismertetik- édes és sós tésztaételek formájában egyaránt. Lenyűgöző a szerző által felvonultatott klasszikus és modern, sós és édes tészta receptek mennyisége és sokszínűsége.
Végig kitűnően illusztrált szakácskönyv, ami arra született, hogy vezető szerepet töltsön be a tésztakészítés világában."

Megjegyzések

Kati üzenete…
De jó neked:) Nagyon tetszik ez a könyv, bár én csak a borítóját láttam eddig. Várom a receptet kíváncsian:)

Népszerű bejegyzések