Gesztenyés csillagok



Stahl Judit Gyors édességek című könyve a főszereplő ezen a Könyves Kedden. Nem azért, de őszintén szólva eszem ágában sem lett volna megvenni ezt a könyvet, viszont a dm-ben hűségpontokért adták, szóval a muffinos után ezt is beszereztem. Első ránézésre egész sok olyan recept van benne, amit szívesen kipróbálnék, meglátjuk mennyire válik majd be.
Az első recept a gesztenyés csillagok volt, a narancs meg a gesztenye miatt van egy kis karácsonyi utóérzés van benne, nekem nagyon bejött. A formázást még kicsit gyakorolni kell, de sajnos nem vagyok egy habzsákbajnok.
Judit! Csókollak, ez most nagyon jó lett :)

Hozzávalók, kb. 30 darabhoz:
  • 7,5 dkg puha vaj
  • 7,5 dkg porcukor
  • 1 tojás
  • 1 narancs héja
  • 25 dkg gesztenyemassza, felengedve
  • 1,5 evőkanál (!) liszt

A vajat habosra keverjük a cukorral, majd beledolgozzuk a tojást és a narancs héját. Kidolgozzuk a gesztenyemasszával, majd a lisztet is belekeverjük. Habzsákba tesszük a felét, majd kis csillagokat nyomunk belőle egy sütőpapírral bélelt tepsire. 180 fokos sütőben kb. 12 perc kell neki, a felszedéssel várjuk meg, amíg kihűl.

Megjegyzések

Bianka üzenete…
Gesztenyés csak jó lehet
mandy tarragon üzenete…
Nagyon finom :)
Unknown üzenete…
Kevesebb cukrot tettem bele, mert a gesztenyében is volt cukor.
Nagyon finom keksz, de nekem a sütés során ellapultak a halmocskák.Az íze kárpótolt érte, hogy nem lett szép:)

Népszerű bejegyzések