Epres-mandulás keksz


Ismét egy "csodás" kép, sorry, de vendégségben voltam és nem vittem se állványt, se zsebnapocskát. Szóval keksz, megint, Á.-nak készült karácsonyra. Tudom, ez most viccesen hangzik, de elég ritkán találkozunk, a keksz pedig akkor áll el a legtovább, ha frissen készül. Nagyon finom, nem túl édes, de nagyon mandulás és szolidan epres. Igazából két nap alatt elpusztította az egész üveggel :D

Hozzávalók:
  • 15 dkg zabpehely
  • 10 dkg liszt
  • fél evőkanál sütőpor
  • 15 dkg vaj
  • 4 evőkanál barnacukor
  • 2 evőkanál fahéjas porcukor
  • 1 tojás
  • 5 dkg kandírozott eper
  • 5 dkg szeletelt mandula
Nos, megint minden megy bele egy tálba, a vaj felkockázva, aztán gyorsan összegyúrtam, kicsit hagytam állni, diónyi adagokat vettem belőle, kilapítottam és ment a sütőbe, 180 fok, kb. 10 perc. Sütőrácson hagytam kihűlni, aztán ment az üvegbe.

Megjegyzések

Csibe üzenete…
Epres-mandulás??!!..de jól hangzik, ezt nagyon szeretném!
Chef Viki üzenete…
Zsebnapocska :-DDDD
mandy tarragon üzenete…
Csibe: és gyorsan készen is van :) Hm, talán ma csinálok még egy adagot.

Chef Viki:ha a zseblámpa nem csinál szép fényt :D
szepyke üzenete…
Nem szeretem az epret, viszont ez nagyon kis helyes lett!
mandy tarragon üzenete…
Neked akkor csak mandulával? :)

Népszerű bejegyzések