A Kincs

Bizony, bizony, nem csalás, nem ámítás ez itt egy sütőedény. Bazi régi, bazi nehéz és tele van pipaccsal :) Öntött vas, lehet használni a tűzhelyen és a sütőben is. Nem mellesleg pofátlanul olcsón jutottam hozzá a mórahalmi vásárban +1 ok, hogy miért keljen fel az ember vasárnap fél hétkor és menjen ki a bolhára tolongani. :D


Megjegyzések

Süti Bazár üzenete…
De szeretnék én is egy ilyet!! De én olyan messze vagyok Mórahalomtól, itt meg ilyeneket nem adnak! :((
Már régóta vadászom kacsasütő jénaira, de először is 7000 alatt nem találtam, másodszor annyira nehéz volt, hogy alig bírtam felemelni. Pedig nem vagyok aprócska... :))
mandy tarragon üzenete…
Nem tudom hol laksz, de felétek nem szokott lenni vásár vagy bolhapiac? Ott simán ki lehet ilyeneket fogni :) Én egyébként öntöttvas serpenyőkre vadászom, az sajnos most nem volt, talán legközelebb. Az is olyan igazi kétkezes, amit alig lehet megemelni :)
Chef Viki üzenete…
Pontosan ilyenek miatt szeretnék eljutni egyszer bolhapiacra!

A szomszéd városban van is a hétvége mindkét napján :-)
Süti Bazár üzenete…
GyMS megye... Én még nem hallottam, hogy rendeznének ilyesmit. Sajna... :(
kenyi üzenete…
Nekünk van ilyenünk! Nagymamámé volt és nem virágos, hanem egyszín zöld! Frankó dolog emelgetni. Félkéz szóba sem jöhet, kétkezes meló.
Moha üzenete…
Hú ezért tényleg érdemes volt korán kelni! Nagyon jól néz ki.

Népszerű bejegyzések