Én is szeretem a hagymás babot...

- Mi ez, hagymás bab?
- Nem, krumplis hal.
- Én is szeretem a hagymás babot...

BS-TH rajongóknak kötelező :) Majszolás közben pedig tessék megnézni az És megint dühbe jövünk című Sergio Corbucci filmet.
Hozzávalók, 4 személyre:
  • 10 vékony szelet bacon
  • 2 konzerv aprószemű bab
  • 2 nagy fej lilahagyma
A bacont csíkokra vágjuk, meleg serpenyőben ropogósra sütjük. A lilahagymát karikára vágjuk, majd félbevágjuk és a kisült szalonnához adjuk, üvegesre pároljuk. Hozzáadjuk a babot, felöntjük egy kis vízzel és lassan megfőzzük.
Pirítóssal tálaljuk.

Megjegyzések

Unknown üzenete…
De örülök! A Párom épp a napokban kért meg, hogy készítsek olyan babos ételt amilyet a Bud Spencer szokott a filmjeiben enni. Hát megvan! El is készítem neki. Köszi a receptet!
mandy tarragon üzenete…
Nincs mit, remélem ízleni fog neki :)

Népszerű bejegyzések