6 lényegtelen dolog...

Szepyke kíváncsiságának behódolva, akkor jöjjön a lista. Bevallom, elég nehéz volt lényegtelen dolgokat összegyűjteni, lényegeseket talán még nehezebb lett volna.
  1. Nem szeretem az édességet. Viszont rajongok a gumicukorért és az érdekes ízű fekete csokiért. Kedvencem a gránátalmás-chilis Lindt.
  2. Félek a gyerekektől, vagyis inkább a nagyobb "falkában" közlekedő, ovis gyerekektől. Ez egy nagyon hülye félelem, tudok róla :) Ha addig nem növöm ki, akkor majd az apja viszi az oviba a gyereket, én legfeljebb a kapuig merek menni :)
  3. Anyukám kiskoromban Dulifulinak hívott. Könnyen leszek morcos, de elég könnyű kiengesztelni is :)
  4. Gimnazista koromban gyakran tartottam a barátaimmal játszóházakat (tök érdekes, de ott nem féltem a gyerekektől...). Szeretek mindenféle kreatív dolgot csinálni: sóliszt gyurmázás, arcfestés, szalvétaragasztás, papírvirágok készítése. Játszóházakat mostanában már nem tartok sajnos (tavaly voltam utoljára, ahol beszippantottak arcot festeni :) ), viszont új hobbim lett: a sütés-főzés. Amikor éppen nagyon ideges vagyok valami miatt, semmi nem nyugtat meg jobban, mint, ha a konyhában pepecselhetek :)
  5. Soha nem ültem még repülőn, de nagyon szívesen kipróbálnám. Szeretek utazni, leginkább vonattal. Vannak helyek, ahova mindenképpen el szeretnék menni, ha majd "nagy leszek": Japánba: megnézni a sakura ünnepet, USA-ba: bérelni egy autót és végigmenni a 66-os úton, Izlandra: megnézni egy működő vulkánt. Ehhez mind repülőre kell szállni :)
  6. Nagyon szeretek tanulni és olvasni. Mindenféle dolog érdekel, mostanában a kertészkedés és a zöld dolgok megszállottja vagyok. Szinte mindig van egy könyv a táskámban, ha unatkozom, vagy utaznom kell a városban, gyakran olvasok. Nagy kedvenc Vavyan Fable. :)
Ennyi lényegtelen dolog rólam. Ti milyen lényegtelen dolgokat mondanátok el magatokról? Murphy, vicus és Csongi listája nagyon érdekelne :)

kép innen: http://images6.cafepress.com/

Megjegyzések

szepyke üzenete…
Repülni jó! Én már alíg várom a londoni utat, hogy megint repülhessek! :D

Népszerű bejegyzések